25 ساله که پراید تولید میشه فقط چراغ ها و کابوت و جعبه تغییر میکنه.حداقل یک اتاق زیبا طراحی کنین برای همین پراید که شیکتر و زیباتر بشه.طراحان سایپا هم حتما دستمزد هم میگیرن.
ما پیکان به روسیه صادر می کردیم. یادآوری می کنم: نگران نباشید مهندسان ژرقدرت ما در شرکت های معتبر اروپایی (البته از مدیرعامل ایران خودرو ... می خوام - نه بعض شما باشه) طراحان برجسته و کاربلدی هستند.
مگه تا حالا تولید خودرو داشتیم؟؟؟
همیشه مونتاژ کار بودیم اکنون هم هستیم
Cyrus
۲۳:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تولید داخلی چیه منظورت پرایده
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اگه به قیمت پراید بدهند من میخوام صد سال سیاه هم تولید داخل نباشه. بابا اگه به شما آدم کم جنبه باشه که اشغال هم به قیمت یه ماشین لوکس بهتون بدهند و بگن تولید داخل. براتون اشکالی ندارد.
همیشه مونتاژ کار بودیم اکنون هم هستیم