نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۱:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
پس کی خودرو ارزان قیمت خوب وارد ایران می شود. اینا که مال قشر ثروتمند جامعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
طراحان سایپا فقط بلدن چراغ جلو و داشبورد و جعبه عقب تغییر بدن دیگه هیچی بلد نیستن.فردا وانت این ماشین روسی را هم طراحی میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
25 ساله که پراید تولید میشه فقط چراغ ها و کابوت و جعبه تغییر میکنه.حداقل یک اتاق زیبا طراحی کنین برای همین پراید که شیکتر و زیباتر بشه.طراحان سایپا هم حتما دستمزد هم میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
لیاقتمونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۲۳:۵۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
یه سرو سامون بدید به صنعت خودروسازی عوض این کارها اختاپوس ها رخنه کردن تو خودروسازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اینهمه کشور تو دنیا ما باید باحکومت های کمونیستی روسیه وچین رابطه داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ما پیکان به روسیه صادر می کردیم. یادآوری می کنم: نگران نباشید مهندسان ژرقدرت ما در شرکت های معتبر اروپایی (البته از مدیرعامل ایران خودرو ... می خوام - نه بعض شما باشه) طراحان برجسته و کاربلدی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
چرا ما یه ماشین آفرود خوب و مناسب ارزان نمیسازیم؟واقعا نمیشه یا نمیخوان؟اینهنه جاده های کوهستانی و صعب العبود داریم تو کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ما که پولمون به پراید قراضه هم نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
چقدر بد سلیقه طراحی شدن
France
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
منفی می دهم
Japan
جواد
۲۲:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
معلوم نیست چندتا کارخونه و نهاد و ارگان سیری ناپذیر میخوان روش بخورن تا برسه دست مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
پس تولید داخل چی میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
مگه تا حالا تولید خودرو داشتیم؟؟؟
همیشه مونتاژ کار بودیم اکنون هم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
Cyrus
۲۳:۴۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
تولید داخلی چیه منظورت پرایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
اگه به قیمت پراید بدهند من می‌خوام صد سال سیاه هم تولید داخل نباشه. بابا اگه به شما آدم کم جنبه باشه که اشغال هم به قیمت یه ماشین لوکس بهتون بدهند و بگن تولید داخل. براتون اشکالی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خدای من این همه اپشن ولی حیف زه بقل نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
نگران نباشید پنجاه میلیون بیشتر میدهیم سایپا براش زه بغل میذاره
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
ظاهر ان مثل پترول می ماند و ظاهر خوبی ندارد طراحی ان قدیمی است
۱۲