نظرات کاربران رو که خواندم واقعا متعجب شدم ، این سبزی تو هر منطقهای که رشت میکنه مردم اون منطقه ازش استفاده میکنند.کارده مخصوص دامنههای زاگرس هست . که بعضی قسمت هاش سرد سیر وبعضی قسمت ها گرمسیر هست. چه فرقی میکنه کجا باشه ، فارس خوزستان،چهار محال ،کهگیلویه و....همه جای ایران سرای من است.
سلام بر تمام هموطنان عزیز
اتفاقا من امروز صبحانه این اشو خوردم بعدش اومدم نظراتو ک میخوندم کلی خندم گرفت چقد دعوا هست چه فرقی میکنه این اش برای شیراز یا یاسوج یا چارمحال باشه بخورید و فقط لذتشو ببرید
بس کنید تورا به خدا شیرازیهای عزیز و هنرمند اصلا نیازی به اش کارده شما ندارند اینقدر حرص نخورید .شیراز و فارس عزیز ما خودش هم با اصالت هست وهم هزار نوع هنر .پس نمیخواد به خاطر یه اش دوغ اینقدر شما مردم کهگیلویه وبابای احمد اینقدر خودتون بکشید ....مردان زرنگ لر سبزی کارده را از نوک قله ها میچینند ...وزنان هنرمند لر آن را با زیبایی درست میکنند .آخ آخ خیلی خیلی سخته ...انگار که نه کسی دیده نه بلده اش کارده ده .درست کنه فقط لرهای زبر زرنگ .بلد بودن
باسلام خدمت دوستان من خودم بختیاریم برای اش حرص نزنید خونسرد باشید ، زیرا که آنقدر سفر ملت خالی مانده که رو کاردی دعوا شده ،فکر نان باشیم که کاردی را باید تیلت کرد
اتفاقا من امروز صبحانه این اشو خوردم بعدش اومدم نظراتو ک میخوندم کلی خندم گرفت چقد دعوا هست چه فرقی میکنه این اش برای شیراز یا یاسوج یا چارمحال باشه بخورید و فقط لذتشو ببرید