روز پزسک ب تمامی پزشکان زحمتکش مبارک بخصوص اونایی ک الان ۶ ماهه درگیر ایی ویروس لعنتی هستن خسته نباشید عزیزان ان شاالله با همت مردم با فرهنگ ایراتی کلیه دستورات بهداشتیو رعایت کنن تا خستگی از دوش پزشکا برداشته شه
چرا امار مبتلا شده و فوتى ها را استان به استان پخش نميكنند؟ حداقل يكبار در هفته اين كار را بكنند. تا انجا كه من حدس ميزنم مازندران در راس خرابكارى و خوزستان بيشترين موفقيت را در مبارزه با كروناكسب كرده است.
از باشگاه خبرنگاران جوان درخواست داريم نسبت به عدم اطلاع رساني آمار مبتلايان به کرونا توسط برخي از ادارات شبکه بهداشت و درمان برخي از شهرستان ها پيگيري هاي لازم رو داشته باشه. واقعا مردم حق دارند محرم رو بهانه اي براي کاهش آمار بدونن.
عزیزم خوزستان قرمز هست ولی نه اینکه تست گرفته نمیشه و بستری بیمارستانی ندارن هرکی مراجعه میکنه میگن برو خونه قرنطینه شو واسه همین خوزستان الان براش وضعیت خاصی اعلام نمکنن ولی تنها دقدقه ما فعلا مدارس که نمی دونم باید چکار کنیم واسه بچه هامون چون دیشب اخبار خوزستان گفت سفید وسفید یعنی مدارس حضوری واین یعنی فاجعه.
بار
۱۵:۳۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
هر روز فوتی هاش کمتر میشه جای نگرانی داره قطعااین معزلی میشه
دلیلش چیه