نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۵:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
تکلیف مدارس چی شد بالاخره باز میکنن یا نه و کسانی که نمیزارن بچه هاشون برن مدرسه چجوری اموزش میدن من که بچه ام نمیفرستم مدرسه تحت هیچ شرایطی باید از الان بفکر بچه هایی که نمیرن مدرسه بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
خوش بین باشید. این روزای بد به کمک خدا و دعای همه ان شاء الله به سر میرسه. برای سلامتی همه بیماران و همه ی مردم صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
برای شادی روح همه اموات صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
من و خانواده ام ۷ماه بیشتر در قرنطینه هستیم چرا ماند مافدای چند تا احمق بیشعور که رعایت نمیکنن بشیم خودتان به جهنم افراد بیگناه چرا فدای حماقت شما شوند دولت هم که پول ندارد واکسن از روسیه خریداری کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
ای خداااا چرا هیچ کمتر نمیشن ۵۰ روزه ماسک میزنن ولا بخدا ۸۰ درصد شایدم بیشتر مردم ماسک میزنن چرا آمار کمتر از ۲ هزارتا نیس ?? مسوولین بگید مردم دیگه باید چیکار کنن ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
نگران نباشید
انتخابات نزدیک هست آمارمیادپایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
بر روند مراسم عزاداری رسیدگی می کنید؟
بساط چایی مهیا است و غذا هم می دهند
رسیدگی کنید که شلوغی و تجمع نشه و همه چیز بهداشتی باشه
قول داده بودید که یک نف رهم تب نکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۱۹:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
راه کار فقط طب اسلامی سنتی ایران هست بقیش فقط دست و پا زدنه
دلیلش چیه؟ رانیتیدین بعد از ۳۰ سال مصرف تازه گفتن سرطان زا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
مگه آمپولش نیس چرا آمار پایین‌نمیاد‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا آمار پایین‌نمیاد‌
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۷:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
قرار شد برم آلمان خونه عموم سوغاتی چی می خواین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۷:۰۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
قرار شد برم آلمان خونه عموم سوغاتی چی می خواین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۶:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
عجیبه !! چرا آمار پایین نمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۶:۰۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
۸ میلیون درآمد دارم و مشکلی با قرنطینه ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خیر سرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
توهمیشه این پیامو میفرستی. فکر کنم بدجور کمبود شخصیت داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خدا زیادش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خیلی عقده ای هستی
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید❤❤
۱۵:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
دیگه خسته شدیم.خدایا به حرمت این روزهای عزیز شر این ویروس لعنتی رو از سر کل دنیا کم کن.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
الهی آمین ... واقعا سخته چقد رعایت کنیم چقد با استرس زندگی کنیم ایی چ مصیبتی بود ما گرفتارش شدیم
۱۲