وزیر محترم بهداشت
ماما ها نخبگان سنگر حفظ جمعیت این سرمایه انسانی در بدترین شرایط شغلی یعنی نیروی شرکتی در مراکز بهداشت با حداقل دستمزد
همه ماما های شرکتی شاغل در مراکز بهداشت را استخدام کنید.
کرونا دیگه کم کم داره وارد هر خانواده ایرانی میشه چی کار میشه کرد واقعا اون جوونی که مجبوره سرکار بره وقتی کرونا میگیره خدای نکرده مشکلی براش پیش بیاد کی جوابگو میشه وقتی مجبوره برای یک تست کرونا کلی پول بده بقیه ش بماند
به نظرم نحوه درمان خیلی بهبود نداشته
کشورهای دنیا درصد مرگ و میر خیلی کمتره
الان ایران داره 6 درصد فوتی میده اما بقیه کشورها زیر 2.5 درصد هستن
نمی دونم هنوز نتونستن درمان رو پیدا کنند
همه جا باز گشایی شد خیال دارید کرونا کم شه!!؟
خودمونیم،مرگ مردم عادی شده برا مسئولین دیگه.
جمعیت داره کم میشه خب چی از این بهتر برا دولت!
پاییز و سرما خوردگی وآنفولانزا هم دست به دست هم میدن و کم کم نسل ایرانی های ندار وفقیر منقرض میشه.
ماما ها نخبگان سنگر حفظ جمعیت این سرمایه انسانی در بدترین شرایط شغلی یعنی نیروی شرکتی در مراکز بهداشت با حداقل دستمزد
همه ماما های شرکتی شاغل در مراکز بهداشت را استخدام کنید.
کشورهای دنیا درصد مرگ و میر خیلی کمتره
الان ایران داره 6 درصد فوتی میده اما بقیه کشورها زیر 2.5 درصد هستن
نمی دونم هنوز نتونستن درمان رو پیدا کنند
لعنت به چین کمونیست
بچه درس نمیخونن بازیگوشی میکنن
باید برن مدرسه تا بزرگ و دانشمند بشن !!!
مرده ای روزمین نمونه و کفن و دفن سریع انجام شه
خودمونیم،مرگ مردم عادی شده برا مسئولین دیگه.
جمعیت داره کم میشه خب چی از این بهتر برا دولت!
پاییز و سرما خوردگی وآنفولانزا هم دست به دست هم میدن و کم کم نسل ایرانی های ندار وفقیر منقرض میشه.
این کرونا کی دست از سرمون بر می داره؟؟