نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۰:۳۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
وزیر محترم بهداشت
ماما ها نخبگان سنگر حفظ جمعیت این سرمایه انسانی در بدترین شرایط شغلی یعنی نیروی شرکتی در مراکز بهداشت با حداقل دستمزد
همه ماما های شرکتی شاغل در مراکز بهداشت را استخدام کنید.
Germany
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
کرونا دیگه کم کم داره وارد هر خانواده ایرانی میشه چی کار میشه کرد واقعا اون جوونی که مجبوره سرکار بره وقتی کرونا میگیره خدای نکرده مشکلی براش پیش بیاد کی جوابگو میشه وقتی مجبوره برای یک تست کرونا کلی پول بده بقیه ش بماند
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۰۰:۱۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
به نظرم نحوه درمان خیلی بهبود نداشته
کشورهای دنیا درصد مرگ و میر خیلی کمتره
الان ایران داره 6 درصد فوتی میده اما بقیه کشورها زیر 2.5 درصد هستن
نمی دونم هنوز نتونستن درمان رو پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۹
نتایج اولیه آزمون سراسری را هر چه زودتر منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
سید امیر
۲۳:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
لعنت به باعث و بانی این ویروس.کسی که این ویروس رو ساخت تا بتونه بیشتر به منافعش خودش برسه.
لعنت به چین کمونیست
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۲۰:۱۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ما میتوانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
مدرسه ها رو حتما حضوری کنید
بچه درس نمیخونن بازیگوشی میکنن
باید برن مدرسه تا بزرگ و دانشمند بشن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
1 متر قبر گیرشون میاد عزیز با رفتن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۶:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
واکسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
نتایج اولیه کنکور سراسری را هر چه زودتر اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
ریس جمهور قول داده هیچ
مرده ای روزمین نمونه و کفن و دفن سریع انجام شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
نتایج آزمون سراسری را هر چه زودتر منتشرکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
از آخر شهريور اصل كار شروع ميشه
Iran (Islamic Republic of)
Asad
۱۵:۵۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
هنوز دیر نشده مدارس رامجازی کنید وگنه آمارها وحشتناک خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
همه جا باز گشایی شد خیال دارید کرونا کم شه!!؟
خودمونیم،مرگ مردم عادی شده برا مسئولین دیگه.
جمعیت داره کم میشه خب چی از این بهتر برا دولت!
پاییز و سرما خوردگی وآنفولانزا هم دست به دست هم میدن و کم کم نسل ایرانی های ندار وفقیر منقرض میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
پاییزوسرماخوردگی وانفولانزاوگرانی نسل ایرانی نداروفقیرومنقرض میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
آمار فوتی ها هم که داره بیشتر می شه
این کرونا کی دست از سرمون بر می داره؟؟
۱۲