چرا مسولیین نمیزارن حتی بصورت آزمایشی و تحقیقاتی از داروی امام کاظم استفاده بشه تا جلوی این همه تلفات گرفته بشه ؟
چرا از تجربه این همه از افرادی که از این دارو استفاده کردن و از کرونا جان سالم بدر بردن گزارش نمیگیرین افرادی بودن که وخیم ترین حال را داشتن و با استفاده از این دارو بهبودی کامل پیدا کردن
تجربه پدر علم هستش
بهتر از اینه که هرشب گزارش بگیرین چرا مردم ماسک نمیزنن
هفته دیگه نتایج تعطیلات اخر این هفته مشخص میشه
چرا از تجربه این همه از افرادی که از این دارو استفاده کردن و از کرونا جان سالم بدر بردن گزارش نمیگیرین افرادی بودن که وخیم ترین حال را داشتن و با استفاده از این دارو بهبودی کامل پیدا کردن
تجربه پدر علم هستش
بهتر از اینه که هرشب گزارش بگیرین چرا مردم ماسک نمیزنن
خودش ساخته بود
خدافظ