این روزها در آمریکا روزی هزار نفر قربانی کرونا میشوند و در ایران روزی چهارصد نفر با توجه به اینکه جمعیت آمریکا چهار برابر ایران است اگر چهار صد را در چهار ضرب کنیم هزار و ششصد بدست میآید این یعنی با احتساب نسبت جمعیتی وضعیت کرونا در ایران بیش از یک و نیم برابر وخیمتر از آمریکا ست. لطفاً توجه کنید وضعیت خیلی خراب است. باید فکری کرد.
از زمان حضرت ادم ع تا حضرت خاتم ع خداوند عالم توسط پیغمبران خود مرتب و مکرر اعلام کرد به خداوند یکتاایمان بیاورید و درحق همدیگر ظلم و ستم نکنید واکثرا ایمان نیاوردند و به اعمال ظالمانه خود ادامه دادند وخداوند انها را با سیل زلزله طوفان سنگسار از اسمان قرق شدن دردریا بیماری و حالا هم با ویروس هوشمند کرونا مجازات و یا ازمایش میکند . به امید ان روزی که انسانها به مقام ادمیت برسند که شاعر میگوید رسد ادمی به جایی که بجز خدا نبیند که در ان روز کرونا کلا از سر بشریت دست بر میدارد.چون این ویروس هم به فرمان خدا ماموریت خودراانجام میدهد
هموطنان عزیر خواهشا پروتکل های بهداشتی را رعایت تو صف مرغ وروغن و.....نروید ما اگر خودمان رعایت نکنیم نمی تونیم جلوی این بیماری را بگیریم از شما خواهش می کنیم در اماکن شلوغ نروید چرا فکر خودتون وعزیزانتون نیستید خواهشا !!!!!!!!!!
باید به جای فکر دلار طلا یکه بورس و این دنیا به فکر جان هموطنان خود باشیم به خدا پیش خدا مسولیم باید جواب این بی توجهی راکه باعث به خطر افتادن جان دیگران را چه ایت دنیا و آن دنیا باید بدیم مگر رعایت کنید چه اتفاقی میفته یک ماسک و دست شکستن مگر چقدر سخته
ببم با رفتار نابهنجار انسان با طبیعت زمین خداوند کرونا را مامور قلقلک دادن اهل زمین کرده تا بگوید ای اهل زمین از کاری که بر سر طبیعت آوردید دست بکشید تا کرونا از شما د ست بردارد وگرنه اذیت خواهید شد
جواب تست کرونا را خیلی دیر میدن..تا یه هفته طول میکشه..سالم هستی همه جا میری بعد میبینی تستت مثبته...وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا اینقدر پول میگیرن..چند تا جا بیشتر نمیتونن بزنن تا جواب تست زودتر به دست مردم برسه تا تکلیف مون را بدونیم...
سلام هموطنان عزیز خواهشا کرونا رو شوخی نگیرید ، خواهر جوان من به کرونا مبتلا شده و ریه هاش درگیر شده و حالش اصلا خوب نیست ، سالم بود و هیچ بیماری زمینه ای نداشت ، متاسفانه تا خودمون و اطرافیانمون مبتلا نشیم عبرت نمی گیریم . التماس میکنم رعایت کنید . ماسک بزنید ، جاهای شلوغ نروید ، بهداشت رو رعایت کنید.
خواهشا از خواب غفلت بیدار شویم . کرونا واقعیت داره .
چرا بیخیال نمیشه ولمون کن دوبار تا حالا اومدی سراغم
خواهشا از خواب غفلت بیدار شویم . کرونا واقعیت داره .
دوستان برای سلامتی همیه مریض ها حمد شفا بخوانید
ی مدت رو ۲۰۰تا ی مدت رو ۳۰۰تا الانم ک رو ۴۰۰ بالا پایین میشه
مبتلایان بیشتر می شن و بستر یها هم بیشتر
خدا به خیر کنه