من هر ماه 35 میلیون تومن میاد حسابم و داداشم احمد هم هر ماه 25 میلیون تومن میاد حسابش . الان جفتمون 9 ماهه که توی خونه موندیم و از خونه بیرون نمیریم و کار نمیکنیم تا کرونایی نشیم
الان این عددی که زدین برای کسانیکه تست مثبت
یه عده که گفتی مشکوکن به کرونا ( یعنی تست ندادن ولی کرونا دارن )و فوت میکنن و حساب نمیکنیم
یه عده هم که علایم زمینه ایی دارن و کرونا گرفتن فوت کردنم جز کرونا حساب نمیکنید
خوب پس الان این عدد باید ۲۰۰ درصد دیگه اضافه کنیم
میخوایین اون کرونایی هارم که مثبت. بزنید انفولانزا بعد بگید فوت کرونایی نداریم ... چطوره?
فکر کنم کرونا گرفته
چطور نزدیک 30 روز است که تعداد کشته ها دقیق روی 400 تا است . چرا یک روز 300 یا 500 یا 600...تا نمی شود ؟
آیا کرونا هوشمند و با ترتیب اعداد مشخص در چندین استان آدم میکشد؟
آمار دستکاری شده است
یه عده که گفتی مشکوکن به کرونا ( یعنی تست ندادن ولی کرونا دارن )و فوت میکنن و حساب نمیکنیم
یه عده هم که علایم زمینه ایی دارن و کرونا گرفتن فوت کردنم جز کرونا حساب نمیکنید
خوب پس الان این عدد باید ۲۰۰ درصد دیگه اضافه کنیم
میخوایین اون کرونایی هارم که مثبت. بزنید انفولانزا بعد بگید فوت کرونایی نداریم ... چطوره?
خوب عدد درست و بزنید مردم بیشتر رعایت میکنن