نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
مینا از لندن مرده که پیام بذاره؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خوریان ماهی 40 میلیون حقوق می گرفت هم نیستش
فکر کنم کرونا گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
دیگه امارهمه دستتون اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
یک سوال می پرسم شما که دستون میرسه از مقامات کشوری بپرسید :

چطور نزدیک 30 روز است که تعداد کشته ها دقیق روی 400 تا است . چرا یک روز 300 یا 500 یا 600...تا نمی شود ؟

آیا کرونا هوشمند و با ترتیب اعداد مشخص در چندین استان آدم میکشد؟

آمار دستکاری شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اینا همش بازیه خدا میدونن این دولت و وزارت بهداشت‌ چه نقشه شومی درآینده ای نزدیک برا مردم دارن!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
جالبه یک روزه آمار بستری ها 500 تا کم شد مثلا می خوان نشون بدن راهکار محدودیت بعد از 6 جواب داد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مینا از لندن
۱۶:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
نمیتونم به این زودیا برگردم تهران ، فعلا لندن میمونم تا ببینم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خدایا ب دادمون برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
جای تاسف ...
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۵:۴۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
پرسپولیس قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
بهروز جوراب فروش
۱۵:۴۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تو این روزهای سرد جوراب بپوشیدتا از طریق پا سرمانخورید.جورابهای بهروز بهتر از دیروز
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۵:۳۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
ماهیانه ۳۵ میلیون تو حسابم .میخوابم تو خونه تا کرونایی نشم.
Iran (Islamic Republic of)
سلمان فارسی
۱۵:۳۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعطیلی بهترین گزینه است به شرطی که به قشر ضعیف جامعه رسیدگی بشه.مطمئنا با تعطیلی مشاغل اول از همه کارگران و دستفروشان آسیب خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۵:۲۹ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
اوضاع تهران اسفناک هست و احتمالا فردا برمیگردم لندن پیش دوستام.
Iran (Islamic Republic of)
محمدخوریان
۱۵:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
من هر ماه 35 میلیون تومن میاد حسابم و داداشم احمد هم هر ماه 25 میلیون تومن میاد حسابش . الان جفتمون 9 ماهه که توی خونه موندیم و از خونه بیرون نمیریم و کار نمیکنیم تا کرونایی نشیم
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرمافروش
۱۵:۲۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
بازم میخوان تعطیل کنند .توروخدا به فکر ما بدبخت بیچاره ها باشید.ما دستفروشیم و اگه یک روز کار نکنیم از گرسنگی میمیریم.
Japan
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
الان این عددی که زدین برای کسانیکه تست مثبت
یه عده که گفتی مشکوکن به کرونا ( یعنی تست ندادن ولی کرونا دارن )و فوت میکنن و حساب نمیکنیم
یه عده هم که علایم زمینه ایی دارن و کرونا گرفتن فوت کردنم جز کرونا حساب نمیکنید
خوب پس الان این عدد باید ۲۰۰ درصد دیگه اضافه کنیم


میخوایین اون کرونایی هارم که مثبت. بزنید انفولانزا بعد بگید فوت کرونایی نداریم ... چطوره?

خوب عدد درست و بزنید مردم بیشتر رعایت میکنن
۱۲۳