فقط همین متا سفانه روزی ایقد فوتی واقعا ک .... جون مردم عادی ک واستون مهم نیس لااقل ب کادر درمان رحم کنید ب ولا گناه دارن خسته شده داره میشه یکسال مقاومت جبهه ۲ اگه واقعا دلتون بحال مردم میسوخت ... یماه کل کشور تعطیل میکردین الان مهار شده بود یا هر استانی قرمز میشد بلافاصله قرنطینه میشد مث چین .. مردم خیلی رعایت میکنن دولت چیکار کرده ???
سلام
باتوجه به برگزاری آزمون فراگیر استخدامی در هفته های آینده و تجمع و افزایش تردد زیاد شهری و بین شهری در این شرایط پیک کرونا ، درخواست تعویق و تاریخ دیرتری برای برگزاری این آزمون داریم / ممنون
لطفا یک گزارش و تحیق. هم کنید که ایا افراد افسرده بیشتر به کرونا مبتلا میشوندچون افراد افسرده فعالیت ورزشی کمتری دارند این باعث میشود که تحرک کمتری داشته باشند اکسیژن کمتری به مغزشان برسد چون این میتواند یکی از دلایل سکته های مغزی در افراد کرونایی باشد
باعرض تسلیت خدمت خانواده های داغدار،،،باید بگم با تدبیر جناب شعار اقای روحانی دیگه تعداد فوتی ها از امروز ب زیر ۱۰نفر میرسه چون کرونا از ساعت۶ عصر ب بعد بیرون میاد!!!!و قبل ساعت۶کرونا و فعالیتی تو اداره ها کارخانجات بازار و....وجود نداره...
باتوجه به برگزاری آزمون فراگیر استخدامی در هفته های آینده و تجمع و افزایش تردد زیاد شهری و بین شهری در این شرایط پیک کرونا ، درخواست تعویق و تاریخ دیرتری برای برگزاری این آزمون داریم / ممنون