نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
با استفاده از تصفیه هوای فروشگاه ما، کرونا ور از خونتون و محل کارتون بیرون کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۵:۳۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
هر ماه 25 میلیون تومن میاد حسابم و دغدغه ای به اسم "کار کردن" ندارم . در نتیجه بیرون نمیرم و کار نمیکنم تا کرونایی نشم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
چجوری اخه
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۱۷:۰۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
خب چیکارت کنیم..فازت چیه الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
خودت خسته نمیشی با این حرفات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
کرونا با مرفهین بی درد انگار کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
لیافت این دولت و این مردم همین است..کطرف چن ماه
۷۰۰ هزارنفر ترقی کنند .. دولت برای خواهش میکنم و تمنا میکنم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
فاذا ماذا؟
چی میگی دقیقا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
شما عفو کنید ظاهراً تازه فارسی رو یاد گرفته هنوز جای فعل و فاعل و ... رو نمیدونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
هی نگید فارس نارنجیه شیراز مرکزش قرمزه هی میگید نارنجیه ملت میان بیرون توی یکی از این شهرستانهای فارس تو همین اوج کرونا عروسی هزار نفری گرفتن جواد یساری هم دعوت کردن واقعا شرم آوره
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۳۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
متاسفم برکسی که قانون را زیر پا میگذاره و پرتوکول های بهداشتی رو رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
افتاد چین داشت ورشکسته میشد ایران هم حتما داشت ورشکسته میشد که اهمیت ندادن فقط خدا به دادمون برسه فقط خدا آبی از اینا برامون گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
خدایا خودت کمک کن اگه دولت واقعا به فکر مردم بود میتونست همون روزهای اول جلشو بگیرنن قرنطینه نکردن حالا یادش افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
این آمار رو به صورت جدول بنویسید تو رو خدا.........
همیشه باید نیم ساعت لابلای واژه ها دنبال آمار بگردیم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
خب مثلا با آمارش میخوای چه کار کنی؟ میخوای مقاله علمی بدی بیرون ؟ بهداشت و فاصله گذاری رو رعایت کن دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ایرج هویج فروش
۱۴:۳۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
یکی از راههای انتقال کرونا به بدن از طریق چشم است ، با خوردن هویج چشمانتان را در برابر کرونا مقاوم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
از شنبه چی میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
گویا کرونا مسولیت تعدیل جمعیت انسانی جهان را دارد، کاری که خود انسانها بایست انجام می دادند ولی فقط محیط زیست را خودخواهانه تخریب کردند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مینا از لندن
۱۴:۲۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
احتمالا زمستان سختی پیش رو داریم ، امیدوارم آمار بیاد پایین ومردم به زندگی عادی برسند ومن هم به زودی برگردم تهران
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
بازم پیدات شد خدا شفات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
انشاالله موقع نوشتن کرونا بگیری
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۹:۴۹ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
آفرین
۱۲