نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نقی معمولی
۱۵:۲۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
کرونا ساخته چین یا آمریکاست؟ جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خوب معلومه چین داروشم داشتن برای خودشون تو چین زندگی عادی شده با اون جمعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
همانطور که دیروز هم خدمت دوستان گفتم، با کاهش روزانه افرادی که مستعد مرگ و میر بر اثر کرونا هستند، مرگ و میر روزانه خودبخود کاهش و تا دو ماه دیگه تک رقمی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
هادی بخاری فروش
۱۵:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سرما شروع شده و احتمال افزایش آمار کرونا وجودداره ، بخاری خوب و گرم بخرید تا کرونا وارد خونتون نشه .
Iran (Islamic Republic of)
حاتم کور
۱۵:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مگه نگفتن نتبجه قرنطینه ۴۰ روز دیگه مشخص میشه چطوری آمار مرگ و میر خیلی زود افت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
حالا ناراحتی کم شده؟؟
Germany
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
الکی امار نیارین پایین مردم همینم رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
فردین مایکروفر فروش
۱۵:۱۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
تو روزای کرونایی از مصرف غذا در بیرون خودداری کنید حدالامکان غذاهاتونو قبل از مصرف تو مایکروفر گرم کنید تا کرونا از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
رضا از اسلامشهر
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این چطور قرنطینه ای هست که تو اسلامشهر همه جا بازه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا از اسلامشهر
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این چطور قرنطینه ای هست که تو اسلامشهر همه جا بازه؟
Iran (Islamic Republic of)
بهاره از بیرجند
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
امار فوتی رو تو این چند روز کمتر اعلام میکنن که مثلا بگن طرح ناکارامد ما واقعا کارامد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
متوهم نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مردم ما انگار خوشحال نیستن که امار پایین میاد!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بهاره از بیرجند
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خدایا خودت کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
امار فوتی رو تو این چند روز کمتر اعلام میکنن که مثلا بگن طرح ناکارامد ما واقعا کارامد بود.
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید
۱۵:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت خدا بر دشمنان ایران که میان دانشمندان ما رو ترور میکنند .ایشالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل .امریکا .عربستان و کرونا باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
الهی امین انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
انشا الله آمار، پایین و پایین تر بیاید
و انشا الله تعطیلات سه هفته یا چهار هفته شود تا بتونیم کمر این ویروس رو خم کنیم
سخته ولی باید طاقت بیاریم و بهم کمک کنیم تا از شر کرونا خلاص بشیم وگرنه این ویروس تمومی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
درود بر شرفت. یه ایرانی باشعور به تو میگن
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید
۱۵:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت خدا بر دشمنان ایران که میان دانشمندان ما رو ترور میکنند .ایشالله به زودی شاهد نابودی اسرائیل .امریکا .عربستان و کرونا باشیم.
۱۲۳