لجبازیه! خبر میاد شهر قرمز نداریم! این خبر میگه 10 شهر قرمز داریم! اشتباه جایی برای جبران نداره! وقتی کشوری مثل آمریکا جلوی کرونا سرش خم کرده، انتظار میره خیلی بیشتر دقیق باشید!
چرا هرچی به ۲۲ بهمن نزدیک میشیم آمار افت میکنه؟ مطمئن باشید برسیم به سال نو میگن روزی ۴۰۰ نفر فوت میکنند .به خدا ماهم میدونیم که کرونا خطرناکه والان نزدیک ۱ ساله هیچ جا نرفتم حتی خونه پدر مادرم ولی مطمئنم این ومار نمیتونه کاملا درست باشه
زیرا
معلومه زیاد توی آمارتون صادق نیستید