نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
دستتون درد نکنه اصلا من شبا خیلی سخت خوابم می برد انقد که ترسیده بودم چرا کودکان و نوجوانان رو اذیت می کنید و آزار می دید
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۲۲:۴۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
سلام من ۱۱سالمه وقتی این پیام رو خوندم خیلی ترسیدم وقتی قصش رو خوندم بیشتر ترسیدم الان نظرات شما رو خوندم ترسم کم شد اما هنوز هم میترسم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۴۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
همیچی الکیه مرگ ما دست خداهست و هرچی درباره این دختر میگن دروغ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
بابا ول کنید توروخدا کرونا کم بود تحریم کم بود تورم کم بود پراید 100 میلیونی کم بود ترسا فیدالگو چی میگه این وسط
با روح و روان مردم بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۵۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
بچه‌ عا واقعی هست که اون دختر در تصادف به مرگ رسیده ولی اینکه روحش میادو بقیه رو اذیت میکنه چرته مرگ دست خداس
اونم به این نوع مرده منم زیر تریلی برم روحم که نمیاد شمارو اذیت کنع وای خدا نمیدونم چرا شما تا یه حرفی میزنن باور میکنین الان منم میگم کارتون عروس مردگان واقعیه زنده ی دم خونه مایم هست هرشبم کنارم می‌خوابه تا صب باهم فیلم می‌بینیم حال میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیراقا
۱۷:۴۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
3 تا نکته اولا مرگ دست خداست و هیچ روح و اجنه ای نمیتونه مارو بکشه دوما گوشی دست روح چیکار میکنه؟ سوما اصلا گیرم که واقعیت داشته باشه اون روح چطور میتونه پیش همه تویه زمان بخوابه
پس نه نگارن باشید نه کسی رو نگران کنید
من 12 سالمه اول خیلی ترسیدماما اومدم سرچ کردم دیدم چرت و پرتی بیش نیست
اون فیلم مسخره اش هم بازنشر نکنید
شب هم یه چند تا دعا بخونید هر چی روح و اجنه است از خونتون پاک میشه روح و اجنه واقعیت داره ولی نمیتونن به کسی اسیبی بزنن بس یه بسم الله بگین هر چی روح تو خونتونه تو اتش دوزخ بسوزه
به امید روزی که کسی باعث وحشت بین مردم نشه
نامردا اول نهنگ ابی بعد مومو بعد مریم خونی بعد ترسا هر کی براش فیلم ترسا رو فرستاد پاکش کنید بهش بگید چرت و پرتی بیش نیست
وسلام نامه تمام
Iran (Islamic Republic of)
یاسینا خانم
۱۱:۱۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
ترسا جون اگه وجود هم داشته باشه کاری با ما نداره...
با خودش میگه :اینا خودشون تو تهریم ان پول تخم مرغ ندارن ... پرایدشون 70ملیونه "_
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
اولش ترسیدم ولی وقتی فهمیدم که واقعی نیست یه نفس راحتی کشیدم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۲۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام بچه دقيقا ٩ سال پيش يه همچين پيامي برام اومد من باور نكردم ولى شب خواب بودم كه اينورى شدم ويه دختر با لباس هاى خونى كنارم بود هرچى چيق ميزدم كسى صدامو نميشنيد بهم گفت تو منو باور نكردى كارى ميكنم كه تورو باور نكنن وقتى صبح شد به مادر پدرم گفتم ولى اونا منو باور نكردن همينطور شبا به خوابم كيومد كنارم ميخوابيد و منو به جاهاى عجيبى ميبرد بهم گفت تو ٧سال ديگه ميميرى دقيقا مثل من يعنى من تو ١٦ سالگى ميميرم
Iran (Islamic Republic of)
شارمینا
۱۸:۴۴ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام
میخواستم بگم این ساختگیا چیه،
-
حمید
۰۷:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بچه که بودیم گاهی نامه هایی با این مضمون به دستمون میرسید
فکر میکردم دیگه این جریانات تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دختر سفید پوشم اومدم بخورمتوننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
روح که وجود نداره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
به روح اعتقاد داری؟!....خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
از کجا به این نتیجه رسیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
من ترسا فیدالگو هستم
داداش مسافرت با پراید و سبک زندگیتون رو که دیدم فقط میتونم بگم اوه مای گاد
اینا که نوشتن واس شما نیست داداش محل نزار
مدیونید چیزی احتیاج داشتین بهم نگید
بلی
۱۲