بچه عا واقعی هست که اون دختر در تصادف به مرگ رسیده ولی اینکه روحش میادو بقیه رو اذیت میکنه چرته مرگ دست خداس
اونم به این نوع مرده منم زیر تریلی برم روحم که نمیاد شمارو اذیت کنع وای خدا نمیدونم چرا شما تا یه حرفی میزنن باور میکنین الان منم میگم کارتون عروس مردگان واقعیه زنده ی دم خونه مایم هست هرشبم کنارم میخوابه تا صب باهم فیلم میبینیم حال میکنیم
3 تا نکته اولا مرگ دست خداست و هیچ روح و اجنه ای نمیتونه مارو بکشه دوما گوشی دست روح چیکار میکنه؟ سوما اصلا گیرم که واقعیت داشته باشه اون روح چطور میتونه پیش همه تویه زمان بخوابه
پس نه نگارن باشید نه کسی رو نگران کنید
من 12 سالمه اول خیلی ترسیدماما اومدم سرچ کردم دیدم چرت و پرتی بیش نیست
اون فیلم مسخره اش هم بازنشر نکنید
شب هم یه چند تا دعا بخونید هر چی روح و اجنه است از خونتون پاک میشه روح و اجنه واقعیت داره ولی نمیتونن به کسی اسیبی بزنن بس یه بسم الله بگین هر چی روح تو خونتونه تو اتش دوزخ بسوزه
به امید روزی که کسی باعث وحشت بین مردم نشه
نامردا اول نهنگ ابی بعد مومو بعد مریم خونی بعد ترسا هر کی براش فیلم ترسا رو فرستاد پاکش کنید بهش بگید چرت و پرتی بیش نیست
وسلام نامه تمام
سلام بچه دقيقا ٩ سال پيش يه همچين پيامي برام اومد من باور نكردم ولى شب خواب بودم كه اينورى شدم ويه دختر با لباس هاى خونى كنارم بود هرچى چيق ميزدم كسى صدامو نميشنيد بهم گفت تو منو باور نكردى كارى ميكنم كه تورو باور نكنن وقتى صبح شد به مادر پدرم گفتم ولى اونا منو باور نكردن همينطور شبا به خوابم كيومد كنارم ميخوابيد و منو به جاهاى عجيبى ميبرد بهم گفت تو ٧سال ديگه ميميرى دقيقا مثل من يعنى من تو ١٦ سالگى ميميرم
سلام
من ترسا فیدالگو هستم
داداش مسافرت با پراید و سبک زندگیتون رو که دیدم فقط میتونم بگم اوه مای گاد
اینا که نوشتن واس شما نیست داداش محل نزار
مدیونید چیزی احتیاج داشتین بهم نگید
بلی
با روح و روان مردم بازی نکنید
اونم به این نوع مرده منم زیر تریلی برم روحم که نمیاد شمارو اذیت کنع وای خدا نمیدونم چرا شما تا یه حرفی میزنن باور میکنین الان منم میگم کارتون عروس مردگان واقعیه زنده ی دم خونه مایم هست هرشبم کنارم میخوابه تا صب باهم فیلم میبینیم حال میکنیم
پس نه نگارن باشید نه کسی رو نگران کنید
من 12 سالمه اول خیلی ترسیدماما اومدم سرچ کردم دیدم چرت و پرتی بیش نیست
اون فیلم مسخره اش هم بازنشر نکنید
شب هم یه چند تا دعا بخونید هر چی روح و اجنه است از خونتون پاک میشه روح و اجنه واقعیت داره ولی نمیتونن به کسی اسیبی بزنن بس یه بسم الله بگین هر چی روح تو خونتونه تو اتش دوزخ بسوزه
به امید روزی که کسی باعث وحشت بین مردم نشه
نامردا اول نهنگ ابی بعد مومو بعد مریم خونی بعد ترسا هر کی براش فیلم ترسا رو فرستاد پاکش کنید بهش بگید چرت و پرتی بیش نیست
وسلام نامه تمام
با خودش میگه :اینا خودشون تو تهریم ان پول تخم مرغ ندارن ... پرایدشون 70ملیونه "_
میخواستم بگم این ساختگیا چیه،
فکر میکردم دیگه این جریانات تموم شده
من ترسا فیدالگو هستم
داداش مسافرت با پراید و سبک زندگیتون رو که دیدم فقط میتونم بگم اوه مای گاد
اینا که نوشتن واس شما نیست داداش محل نزار
مدیونید چیزی احتیاج داشتین بهم نگید
بلی