نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۴۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام دوستان کمی به مدارک پیوست شده دقت کنید چه چیزی را نشان می دهند یکی توافقنامه ب دانشگاه شهید بهشتی است دیگری قرارداد 234 میلیون تومانی برای سرشماری حیات وحش، مبلغ یک میلیارد تومان از کجا آمده؟ کدام مرجع نظارتی عغیر قانونی بودن این قرارداد ها را اعلام کرده است؟
Iran (Islamic Republic of)
کارگر‌بازنشسته‌ایرانی
۰۸:۲۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب‌کلانتری‌کسی‌که‌‌پولِ
مردم‌وبیت‌المال‌را‌حیف‌ومیل
کرده‌را‌محا‌کمه‌می‌کنند‌وحق‌و
حقوق‌مردم‌را‌از‌او‌پس‌میگیرند
‌نه‌اینکه‌پست‌جدید‌‌به‌او‌بدهند
خوب‌خودت‌را‌داری‌نشان
میدهی‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
استان فارس بدبخته بیکس!!!!!!!!!
باور کنید برای اخذ مجوز زیست محیطی یکی از طرح های عمرانی استان یکی از امضاکنندگان همین صورت جلسه از پروژه بازدید کردند و به دلیل اینکه ما براش هدیه نگرفتیم، یه ماه دنبالش بودیم تأییدیه رو امضاء کنه!!!!!!!!!!!
Japan
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه امروزه کارشناسان نهادهای نظارتی بجای نظارت بر تخلفات و احصا تخلفات خودشان شده اند راهنمای متخلفان و حل و فصل موارد تخلف و آوردن تخلفات در قالب قانون‌.
الان گماشتن ناظرانی بر همین دستگاههای نظارتی یک ضرورت انکارناپذیر است.
Japan
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه امروزه کارشناسان نهادهای نظارتی بجای نظارت بر تخلفات و احصا تخلفات خودشان شده اند راهنمای متخلفان و حل و فصل موارد تخلف و آوردن تخلفات در قالب قانون‌.
الان گماشتن ناظرانی بر همین دستگاههای نظارتی یک ضرورت انکارناپذیر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
احتمالا کم بوده مبلغ و به رئسا کم رسیده برکنار شده اگر چند صد میلیارد بود صداش هم در نمیومد خود آقای کلانتری رنگ گردنش واسه سلامت قرارداد باد میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالبه طرف دزدی کرده از معاونت برش داشتند گذاشتند مدیرکل محیط زیست استان فارس یعنی یکی از استانهایی که بخش زیادی از طبیعت بکر ایران رو داراست تا به حول و قوه الهی یه بیابان تحویلمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایا شکرت کاش ما هم یجا مسئول بودیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا با خاطی برخورد قضائی صورت نگرفت ؟ چرا با کسی که تسهیلات به جیبش رفته برخورد صورت نگرفت تا پول بیت المال برگردد ؟
Iran (Islamic Republic of)
رستمی
۰۶:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای کلانتری این مفسد از یه پست به یه پست دیگه انتقال دادید؟ باید اخراج و مجازات بشه اصلا باید کاری کنید که کسی جرات تخلف نداشته باشه
France
محمدرضا
۰۲:۵۱ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای رییسی عزیز ای سید بزرگوار
مردم ایران همه این درخواست را از جنابعالی دارند.
۱.کلیه اموال دزدیده شده از بیت المال را از حلقوم دزدها بیرون بکشید
۲ . بدون هیچ اغماضی هر یک از این اختلاسگران چه دولتی باشند یا به مجلس متصل باشند را سریعا اعدام کنید . مطمءن باشید ملت ایران و رهبری پشت شما هستند .
این ارزوی تک تک هموطنان ماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا به راحتی بین المال حیف و میل میکنند ولی ما شرکت برقی ها هنوز حقوق هم نگرفتیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است از سال57 تاکنون شاهد دزدی های کلان به نام اختلاس بودیم و رشوه هائی که آقازاده ها گرفتند و قراردادهای مختلف با شرکت های خارجی بستند همه مسئولین هم میدانند نتیجه چی شد
کدام آقازاده را بازخواست کردند یکی را گرفتند بعد هم مادر بزگوارش فرمودند شمارا واگذار میکنم به . . . و اینکه پسرم بی گناهه .... پس از مدتی هم آزاد شد و رفت مسئولیت بهتری بهش سپردند تمام
Sweden
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
حاج اقا رئیسی کمک کن خدا عمرتان بدهت عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
از قوه قضاییه خواهش میکنیم ورود کنند.
۱۲