با سلام دوستان کمی به مدارک پیوست شده دقت کنید چه چیزی را نشان می دهند یکی توافقنامه ب دانشگاه شهید بهشتی است دیگری قرارداد 234 میلیون تومانی برای سرشماری حیات وحش، مبلغ یک میلیارد تومان از کجا آمده؟ کدام مرجع نظارتی عغیر قانونی بودن این قرارداد ها را اعلام کرده است؟
استان فارس بدبخته بیکس!!!!!!!!!
باور کنید برای اخذ مجوز زیست محیطی یکی از طرح های عمرانی استان یکی از امضاکنندگان همین صورت جلسه از پروژه بازدید کردند و به دلیل اینکه ما براش هدیه نگرفتیم، یه ماه دنبالش بودیم تأییدیه رو امضاء کنه!!!!!!!!!!!
متاسفانه امروزه کارشناسان نهادهای نظارتی بجای نظارت بر تخلفات و احصا تخلفات خودشان شده اند راهنمای متخلفان و حل و فصل موارد تخلف و آوردن تخلفات در قالب قانون.
الان گماشتن ناظرانی بر همین دستگاههای نظارتی یک ضرورت انکارناپذیر است.
متاسفانه امروزه کارشناسان نهادهای نظارتی بجای نظارت بر تخلفات و احصا تخلفات خودشان شده اند راهنمای متخلفان و حل و فصل موارد تخلف و آوردن تخلفات در قالب قانون.
الان گماشتن ناظرانی بر همین دستگاههای نظارتی یک ضرورت انکارناپذیر است.
جالبه طرف دزدی کرده از معاونت برش داشتند گذاشتند مدیرکل محیط زیست استان فارس یعنی یکی از استانهایی که بخش زیادی از طبیعت بکر ایران رو داراست تا به حول و قوه الهی یه بیابان تحویلمون بده
اقای رییسی عزیز ای سید بزرگوار
مردم ایران همه این درخواست را از جنابعالی دارند.
۱.کلیه اموال دزدیده شده از بیت المال را از حلقوم دزدها بیرون بکشید
۲ . بدون هیچ اغماضی هر یک از این اختلاسگران چه دولتی باشند یا به مجلس متصل باشند را سریعا اعدام کنید . مطمءن باشید ملت ایران و رهبری پشت شما هستند .
این ارزوی تک تک هموطنان ماست.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است از سال57 تاکنون شاهد دزدی های کلان به نام اختلاس بودیم و رشوه هائی که آقازاده ها گرفتند و قراردادهای مختلف با شرکت های خارجی بستند همه مسئولین هم میدانند نتیجه چی شد
کدام آقازاده را بازخواست کردند یکی را گرفتند بعد هم مادر بزگوارش فرمودند شمارا واگذار میکنم به . . . و اینکه پسرم بی گناهه .... پس از مدتی هم آزاد شد و رفت مسئولیت بهتری بهش سپردند تمام
مردموبیتالمالراحیفومیل
کردهرامحاکمهمیکنندوحقو
حقوقمردمراازاوپسمیگیرند
نهاینکهپستجدیدبهاوبدهند
خوبخودترادارینشان
میدهی
باور کنید برای اخذ مجوز زیست محیطی یکی از طرح های عمرانی استان یکی از امضاکنندگان همین صورت جلسه از پروژه بازدید کردند و به دلیل اینکه ما براش هدیه نگرفتیم، یه ماه دنبالش بودیم تأییدیه رو امضاء کنه!!!!!!!!!!!
الان گماشتن ناظرانی بر همین دستگاههای نظارتی یک ضرورت انکارناپذیر است.
الان گماشتن ناظرانی بر همین دستگاههای نظارتی یک ضرورت انکارناپذیر است.
مردم ایران همه این درخواست را از جنابعالی دارند.
۱.کلیه اموال دزدیده شده از بیت المال را از حلقوم دزدها بیرون بکشید
۲ . بدون هیچ اغماضی هر یک از این اختلاسگران چه دولتی باشند یا به مجلس متصل باشند را سریعا اعدام کنید . مطمءن باشید ملت ایران و رهبری پشت شما هستند .
این ارزوی تک تک هموطنان ماست.
کدام آقازاده را بازخواست کردند یکی را گرفتند بعد هم مادر بزگوارش فرمودند شمارا واگذار میکنم به . . . و اینکه پسرم بی گناهه .... پس از مدتی هم آزاد شد و رفت مسئولیت بهتری بهش سپردند تمام