انسانهای صالح خدا زندگی شان بابرکت است و مرگ و شهادتشان با برکت تر ، حاج قاسم نام خودش را با یک عمر مجاهدت با کفر و شرک و ظلم و بالاتر از آن با نفس اماره در دفتر خوبان ثبت کرد و هیچ دسیسه و شیطنتی نمی تواند نام مبارکش را از آن دفتر پاک کند .
خواهش خون پاک سردار دل هارو وارد این قضیه هواپیما نکنید توی تهران بنرش رو دیدم پاره کردن یه عده دانشجو لطفا انصاف رو رعایت کنید خدا لعنت کنه ترامپ رو اب توی اسیاب دشمن نریزید لطفا.
سردار امنیت ایران یگانه قهرمان ایران وعزیز رهبر شهادتت مبارک بدان که رفتنت هیچ گاه پرچمت بر زمین نخواهد ماند سردارمهربانی ها همیشه دردل هایمان زنده ای....
سردار دل ها
سردار شهید سلیمانی عزیز، همیشه هستی در قلب و جان ما
درسته از دست دادنت خیلی خیلی سخت و ناگوار بود و هست اما مطمئن هستم،
هنوز هم از کشورت ایران و محور مقاومت دفاع و حمایت خواهی کرد
چون شهدا زنده اند...
❤❤
چقد نبودنت حس میشه...
کاشکی بودی بازم بهت تکیه میکردیم ...
خیلی داره سخت میگذره...
سردار شهید سلیمانی عزیز، همیشه هستی در قلب و جان ما
درسته از دست دادنت خیلی خیلی سخت و ناگوار بود و هست اما مطمئن هستم،
هنوز هم از کشورت ایران و محور مقاومت دفاع و حمایت خواهی کرد
چون شهدا زنده اند...
❤❤