وقتی مسئولان مابه تاریخ و تمدن چندهزارساله این مملکت اهمیت نمیدن.منتظرباشیدکه یکی ازکشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هم کوروش وپارسه رابه نام خودشان ثبت کنند.
با همان سندی که مولوی را مصادره کرد باهمان سندی که امازات مصادره کرد بازه بگم از مصادره فرهنگ ایران زمین....چشم متولیان روشن که کم کم میدان فردوسی تهران را بنام دیگری سند خواهند زد.
تاریخ ۷۲۰۰ساله ی ترکیه رو که با کتیبه و سند هستش رو مطالعه کردید