متاسفانه بدبختی کشورهای مسلمان هم به خاطر اینه که بسیاری از حاکمانشون از اسلام دور موندند.اونوقت شاهد این همه اعمال تفرقه و جنگ از سوی دشمنان دین اسلام در بین مردم مسلمان منطقه هستیم.
هرکس یه جور پول مفت نفت رو خرج میکنه.علم و تکنولوژی و رفاه مال غربی ها،جنگ و تو سرهم زدن و حیف و میل ودزدی مال شرقی ها
امارات تا ۴۰ سال پیش شبیه یه ده کوره بود
انشاءالله نابودیشون
امارات تا ۴۰ سال پیش شبیه یه ده کوره بود