دعوای بین راهنمایی ورانندگی وسردفتران رسمی در خسوص عدم لزوم ثبت سند تقل وانتقال خورو را کی وچه کسی باید حل کند وهزینه ای اضافی را ازدوش خریدار بدبخت بردارد سنر شناسایی وصدور کارت خودرو توسط راهنمایی ورانندگی کفایت نمی کند که باید دائم جیب سردفتران را پر می کنید
اگر پیام رسانهای داخلی تقویت بشن و مثل تلگرام امکانات خوبی داشته باشن و اشکالات تلگرام را هم نداشته باشن، چه لزومی به استفاده از پیامرسان بیگانه تلگرام هست که امنیت درست و حسابی نداره. تلگرام منو هک کردن و به جای من با دیگران چت کردند. اینم از پیامرسان بیگانه
امروز در تاریخ 19 اردیبهشت گوگل پلی برای بار دوم اقدام به حذف تلگرم طلایی و هاتگرام کرد ایا وقت این نشده هم تلگرام طلایی هم هاتگرام هم موبوگرام و دیگر پوسته های رنگا رنگ تلگرام را مسدود کنید؟ غیر از این چرا فیلتر شکن ها رو فیلتر نمیکنید فیلتر کردن فیلتر شکن ها ممکن هست و یک کار شدنی هست چرا فیلتر شکن ها رو مسدود نمیکنید
اینور اب برای گرفتن خط تلفن موبایل .اعتبار بانکی را چک میکنند که جز اختلاس گران .احتکار گران .کلاه بردار ها نباشی .چونکه این اشخاص به مدت ده سال حق داشتن خط تلفن همراه را ندارند .بعد هم دو تا کارت شناسایی عکس دار هم میخواهند .
الان وقتی بخواهید در بانکی حساب باز کنید در فرم هایی که پر می کنید هر شماره موبایلی بنویسید ، در سیستم آن بانک ثبت می شود بدون اینکه سند یا مدرکی که مالکیت آن شماره موبایل را ثابت کند، دریافت کنند و این منشا یک جرم وحشتناک است. در یکی از کلاه برداری های دو سال گذشته، فردی از شخص تاجری چند صد میلیون وسایل خریده و شماره حساب تاجر را جهت واریز پول میگیرد. این کلاه بردار در آن بانکی که تاجر حساب داشته، خودش حساب باز میکند و شماره موبایل تاجر را به عنوان شماره موبایل خودش در فرم بانک ثبت میکند و مبلغ بدهی را به حساب خودش واریز میکند. در نتیجه پیامک بانک به موبایل تاجر ارسال میشود و تاجر از واریز بدهی مطمئن میشود.چند روز بعد در بانک میخواهد از حسابش پول بردارد و متوجه میشود آن پول به حسابش واریز نشده است.سهل انکاری بانکها باعث بدبختی مردم و منشاء وقوع یک جرم کلاهبرداری شد. ار باشگاه خبرنگاران خواهشمندم پیگیری کند.
چرا نباید وب سایت داخلی جای تلگرام .اینستگرام وووو نگیرد .هر بلایی سرمان میاید از همین سایت ها ست .باعث بی اعتمادی مردم به دولت و اصولا باعث تصیعف بازار کار شده اند
قانونی برای فصای مجازی ترتیب دهند که کسی جرات نکند .خبر یا شایعه ای را که صد در صد مطمین به درست بودن یا دورع بودن اش ندارد .مجدا پست نکند و باعث تنش و ناارامی در جامعه شوند .
چرا به تخلفات کثیر وزیر ارتباطات مانند دور زدن تصمیم شورای عالی فضای مجازی و حمایت 400 میلیاردی از تلگرام طلایی و هاتگرام و بعد ها انکار آن و لطمه زدن به پیامرسان های داخلی رسیدگی نمیکنید؟
سلام. در 15 سال گذشته اپراتورهای تلفن همراه مثل نقل و نبات به مردم سیمکارت (اعتباری-دائمی) فروختن. چون قانون درست و حسابی و واضحی برای فروختن سیمکارت نبوده تخلفات وحشتناکی صورت گرفته.مثلا یک زمان بدون کارت ملی سیمکارت فروختن و کلی پرونده در قوه قضاییه ایجاد شد. بعد با کپی کارت ملی سیمکارت فروختن که مجرمین با کپی کارت ملی مردم که به هر طریق دستشان افتاده بود، سیمکارت گرفتن و باز پروندهای بسیار زیاد جرائم مجازی. با سیمکارت هایی که بنام اشخاص دیگر بود در شبکه های اجتماعی خلاف کردند و وقتی پلیس فتا پیگیری میکرد، صاحب سیمکارت که بیگناه بود دستگیر می شد. الان خیلی از مردم دقیقا از تعداد سیمکارت های بنام خودشان آگاهی ندارند. سازمان تنظیم مقررات وابسته به وزارت ارتباطات شماره پیامک 3000150 رو اعلام کرده که با ارسال کد ملی افراد از طریق سیمکارت بنام خودشان، از تعاد سیمکارتهای خود در همه اپراتور های تلفن همراه آگاه میشوند و در صورت وجود سیمکارت اضافی سریعا به اپراتور مربوطه مراجعه کرده و آنرا حذف میکنند.متاسفانه این سامانه خیلی مهم در صدا و سیما و وسائل ارتباط جمعی اطلاع رسانی نمی شود و خیلی از مردم هنوز اطلاعی از این وضع ندارند و افراد دیگری از سیمکارتهای دیگران و بدون اطلاع آنها استفاده میکنند و در صورت وقوع جرم صاحب سیمکارت قربانی می شود. چرا این سامانه مهم تبلیغ نمی شود؟ چرا قوه قضائیه پیگیری نمی کند؟
لطفا به مردم در رسانه ملی آموزش دهید که به جای دادن سیمکارت به افراد مورد اطمینان و افراد خانوادشون، طرفین با در دست داشتن کارت ملی به اپراتور مربوطه(ایرانسل-همراه اول-رایتل) مراجعه و انتقال مالکیت انجام دهند تا در صورت ایجاد مشکلی، صاحب سیمکارت قربانی نشود و پایش به دادگاه و پلیس فتا کشیده نشود. متاسفانه دادن یا فروش سیمکارت مثل فروش ماشین جدی گرفته نمی شود. در فروش اتومبیل، انتقال مالکیت صورت می گیرد ولی در فروش و یا دادن سیمکارت به دیگران هم باید انتقال مالکیت جدی گرفته شود. همه این مشکلات از عدم آگاهی مردم هست. از قوه قضاییه خواهشمندم با تولید برنامه هایی در صدا و سیما درباره خطرات وحشتناک فروش و دادن سیمکارت بدون انتقال مالکیت، به مردم اطلاع رسانی کند تا از وقوع جرم های زیادی جلوگیری شود.