اصلا دیگه جنس وارد ایران نمیشه که بخواد ارزون بشه. کلا محاصره هستیم و تحریم . گوشی هاتونو طوری نگهدارین که تا ده سال آینده هم بتونین استفاده کنین. نسل بدیخت دهه 50،60،70 همه داران سرطان می گیرن .
اشماخاطرتون جنع باشه
تا وقتیکه جوونا رو میتونن بایه اسباب بازی مشغول بکنن
و معتاد فضای مجازی و انواع سرگرمی ها بکنن
خاطرتون جمع!!!
اگه لازم باشه ازهواهم شده با بالون برامون میفرستن.
تاوقتی بعضی از جوونا به چیزی کارنداشته باشن و سرگرم باشند
اکبر
۱۹:۳۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
آقای نوروزی وزیر کارگروکارمند و شغلهای ازادازکجابیارن قول دادین که وای خدا 7میلیون گوشی کلی قیمتهای س سام او شب عید دوبله میشه خجالت می خانواده ه نکن لازمه گوشی دست دوم هم تعمیری با هزینه بالا تکلیف چیست لطفا به بیارین پایین سلطان گوشی که نداریم خداراشکر محتکران را زندانی وجریمه و مغازه اش راببندن.
بین "گرونی و بالا رفتن قیمت" و "پایین اومدن ارزش پول ملی تا 1/3 ارزش قبلی و فقیر شدن مردم ایران در چند ماه" تفاوت هست.
حتی در کشورهای در حال توسعه هم درامد ماهی 200 دلار برای یک کارمند یا کارگر خنده داره.
بابا به چه زبونی بگیم این قیمتایی که شما اعلام میکنید خیلی بالاتر از قیمت روز بازاره
تا وقتیکه جوونا رو میتونن بایه اسباب بازی مشغول بکنن
و معتاد فضای مجازی و انواع سرگرمی ها بکنن
خاطرتون جمع!!!
اگه لازم باشه ازهواهم شده با بالون برامون میفرستن.
تاوقتی بعضی از جوونا به چیزی کارنداشته باشن و سرگرم باشند
حتی در کشورهای در حال توسعه هم درامد ماهی 200 دلار برای یک کارمند یا کارگر خنده داره.
علی برکت الله
الان اصلا گوشی نیست پیدا نمیشه