از همتون خواهش میکنم واسه شادی روحش و همه رفتگانتون یه فاتحه بفرستید
مخصوصا دخترا که بابایی هستن..
یاعلی...
روح عزیزان همه قرین رحمت الهی...آمین یا الرحم الرحمین