قدر تکنولوژی بومی موشکی خود رو امروز بهتر درک میکنیم. روزیکه ناو امریکایی جرات کرد و با موشک 290 نفر از مسافرین بیگناه رو به شهادت رسوند، میدونست که مقابله بمثل موشکی در کار نیست. اما امروز با افتخار معادله تغییر کرده. بهیچوجه نباید تکنولوژی موشکی از دست بره، بلکه روز به روز در دفاع از آحادملت بایستی کمیت و کیفیت اونها تقویت بشه و ارتقاء پیدا کنه.فکر نمیکنم هیچ ایرانی وطن پرستی در هر جای دنیا که زندگی میکنه غیر از این فکر کنه.
حتی در اوج قدرت بفکر مردم خود هم نبودند