با تمامی این واقعیتها که قیمتها ی طلا وسکه واقعی نیست وحباب دارد متا سفانه عده ای با پالسهایی که به مردم وبازار میدهند سعی دارند همان وضعیت اشفته باقی بماند
دلال مگه از کره ماه اومده همین مردم دلالن باید خود مردم با دلالها وارد نبرد بشن دولت کاری نمیکنه کمیته های مردمی برای دستگیری اینها لازمه تا ارز بیاد پایین و دولت هم الان باید دلار تزریق کنه تا این التهاب بازار بشکنه و خیلی بیاد پایین اینجوری قدرت خرید مردم بالا میره و اقتصاد شکوفا میشه
سایپا چند هفته پیش اعلام کرد به دلیل تحریمها نمیتواند خودروهای رنوی ثبت نام شده را تحویل دهد و به جای ان پراید و تیبا را جایگزین میکند.
بیش از یک سال پول مردم را گرفتند وبه بهانه تحریم ونداشتن قطعه خودروی آنها راتحویل نمی دهند درحالی که خودروها را در بازار آزاد به چند برابر قیمت میفروشند.
بیش از یک سال پول مردم را گرفتند وبه بهانه تحریم ونداشتن قطعه خودروی آنها راتحویل نمی دهند درحالی که خودروها را در بازار آزاد به چند برابر قیمت میفروشند.