تمامی اقلام حداقل 100% افزایش قیمت داشتن و حداکثر هم که تا دلت بخاد حالا این وسط بدبخت کارمند و کارگر حقوقش کی همین قدر افزایش پیدا خواهد کرد؟!!!برای کسی که به هر نحو تو کار خرید و فروش هست چه در بحث اصناف چه در بحث دلال و... برای این جماعت فرقی نداره گرون میخره گرونتر میفروشه خدا بداد حقوق بگیر برسه که مجبوره بخره به هر نحو
بازار ما تنهابازاريه در جهان كه فقط ازنرم افزايشى قيمت ها كه با افزايش تقاضا اتفاق ميافتد پيروى ميكند واز نرم كاهشى كه بايد با كم شدن تقاضا اتفاق بيافتد بهيچ وجهى پيروى نميكند .، وقتى حتى تقاضايى نيست بازار ازشدت خساست یک ریال هم قيمتها را كاهش نميدهد.
بايد گفت لعنت به اين روند بى سر وسامان.!!
بايد گفت لعنت به اين روند بى سر وسامان.!!
واقعاااااااااا که خسته نباشند