با دیدن این فیلم آیا میتوان در کوچه و خیابان قدم زد و لذت برد؟ شبی که زلزه تهران اومد با دخترم برای از بین بردن استرس شدیدی که داشت اومیدیم بیرون قدم بزنیم شخصی که سگی را با قلاده به گردن وسینه بسته بودکنار خیابان ایستاده بود که ناگهان سگ با تمام تدابیری که صاحبش دیئه بود حمله ور شد از اون روز دخترم اگه سگی تو خیابون ببینه فرار میکنه .
آقا خواهش میکنم تو تلوزیون هم پخش کنید تا همه مردم و حتی آنهایی که با سگ میان توخیابان و باعث سلب آرامش میشوند هم ببینند و پیشنهاد میکنم باتوجه به اینکه مملکت ماجمهوری اسلامی هست قوه قضائیه برای این اقدام مجازاتی تعیین کند
به اندازه کافی درجامعه مردمی داریم که با اسیب رساندن به حیوانات لذت میبرند و خیالشون راحت هست که اینگونه موضع گیریهای اشتباه پشتوانشون هستش.به عنوان یک فعال محیط زیست خواهشمندم به مردم اموزش بدیم درکنارحیوانات چگونه زندگی خودشون رو داشته باشن و باازار و کشتار ویاحتی نگهداری این حیوانات درخانه اکوسیستم رو برهم نریزند.
نظرشخصی خودتون هست و بسیار محترم اما اصلا مهم نیست
Mahdi
۰۰:۳۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
تو یاد بگیر به حیوونا فحش ندی!!!
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
ضمن تشکر از کسانی که این فیلم را پخش کردن ، خواهشمندم که در شبکه های دیگر مجازی و حتی شده در اخبار 20:30 هم پخش کنند تا درس عبرتی برای آندسته از آدم هایی که برای کلاس گذاشتن
چرابایدایرانیمتمدنومسلمانشیعهازچنینرفتاریتبعیتکند؟؟؟؟