خطاب به اون کاربری که گفته اعدام نکنید بنظر من باید هر چه سریعتر اعدام بشوند و به اشد مجازانت برسند تو حساب کن خدای نکرده خانواده خودت باشن تا زمانی که اشد مجازات اعمال نشه ممکنه باز هم از سوی کسان دیگری تکرار بشه
اعدام چرا؟ ما همش دوست داریم اعدام کنیم بجای اصلاح اینان که قتل نفس نکردن که باید نه نفر رو اعدام کنن برای سه تجاوز بنظر من باید با حبس طولانی موجبات اصلاح آنها رو فراهم کنیم و نه خانواده را داغدار نکنیم این ضایعه بزرگی برای خانواده هاست
خدا برسه دادشون اون دنیا تازه دردسرشون شروع شد اونهم تا ابد به نظر من همچین افراد متجاوزی حاصل تربیت غلطه خانواده ها هستند فرقی نمیکنه کی و کجا باشن اگه گناه رو کوچک بشماریم کارمون به اینجا میرسه اخرش مرگ با خفت و تا ابد عذاب لعیم
ازقاضی که حکم اعدام نه نفر مرودشتی را به جرم عمل منافی عفت صادر کرده تشکر می کنم،اینها انگل های اجتماع هستند .باید ازبین بروند،قاضی عزیز و مومن،ایکاش می دانستم کی هستی و کجا هستی ، پای پیاده از قم به زیارتت می امدم
دمش گرم قاضی شجاع که اسامی تجاوزکاران را اعلام کرد
اعدام برای اینها کم هست
فقط ایکاش رییس قوه هم زودتر اجازه اعدام بدهد
ایکاش همه قضات کشور با احتکارگران واخلالگران بازار که به حقوق ودرامد مردم تجاوز میکنند قاطع برخورد کنند
تعداد شلاق هم تعیین شده سایر احکام هم در کتب مربوطه هست.پس نیازی به اظهار نظر شخصی نیست.امنیت وسلامت جامعه اهمیت فراوانی دارد
عذاب الیم درسته
اعدام برای اینها کم هست
فقط ایکاش رییس قوه هم زودتر اجازه اعدام بدهد
ایکاش همه قضات کشور با احتکارگران واخلالگران بازار که به حقوق ودرامد مردم تجاوز میکنند قاطع برخورد کنند