واقعا حل مشکل اقتصادی کشور انقد مشکل و غیر ممکن نیست. و مشکل و دلیل وضع بد اقتصادی و ب این کشیده شدن اقتصاد کشور بخاطر بی توجهی و بی برنامه گی مسؤلان بوده است. که به دلیل واردات بی رویه و غیر کارشناسی و غیر ضروری کالا باعث تضعیف تولید داخل شده فقط به این دلیل که عده ای خواستن در واردات و دلالی سودهای کلان ب جیب. بزنند. و مشکل اقتصاد کشور در دلالی بودن اقتصاد است . واقعا تا کی این رویه ادامه دارد ؟؟؟ واقعا تا کی مردم باید تحمل و طلاقت این همه مشکلات گرانی و سختی را ب دوش بکشند؟؟؟