آمریکا بااون همه جنایت ها وجنگهای وحشت ناک برای دیگر ملت ها ودولت های مستضعف بوجود آورده .....حالا نوبتی هم باشد نوبت خود آمریکای خائن وخیانت کار است که به خواست خداوند متعال از درون متلاشی شود .ان شاءالله
آمریکا بااون همه جنایت ها وجنگهای وحشت ناک برای دیگر ملت ها ودولت های مستضعف بوجود آورده .....حالا نوبتی هم باشد نوبت خود آمریکای خائن وخیانت کار است که به خواست خداوند متعال از درون متلاشی شود .ان شاءالله
خنده داره به کی تبریک میگه به یک ولیعهدخائن .
یعنی اون مارو نابودکرده ؟!.جوک سیزده بود دیوانه که دیوانه
خدا شفاش بده خیلی نادونه این ترامپ .ترامپ اختلالات رفتاری داره
امارات چی داره که بخواد باما مقابله کنه .ترسوئی بیش نیستن .جزیره ای متروکه که بخواهیم دوثانیه میبریمش زیر آب دیوانه چی کرده که تشکر میکنی .جرات دارن نزدیک مابشن بجای تشکرازشون باید گریه کنی وگریتو درمیاریم .صبرکن وببین .نابودت میکنیم رحم نکردی رحم نمیکنیم .قول میدیم .
یعنی اون مارو نابودکرده ؟!.جوک سیزده بود دیوانه که دیوانه
خدا شفاش بده خیلی نادونه این ترامپ .ترامپ اختلالات رفتاری داره