سلام به همه بزرگواران،نرم افزاری مخصوص دوربین گوشی های ویندوزفونی وios هست که میتونه براحتی فضای مجازی ایجاد کنه وحتی یک فردخاص رو داخل حباب قراربده وبعد همزمان عکس بگیره.این عکس واضحاً بیانگر استفاده از این نرم افزاره اما درمورد داستان یوفو وموجودات هوشمند شبیه انسان اما فراهوش باید بگم همه دانشمندان ترازاول همانند اینیشتن و هاوکینگ با این نظریه مخالف بودند وهستند واگرهم موجودی درفضا باشه از خودانسانهاند که در تواریخ نابودی قاره آنتلانتیک وطوفان نوح تونستند از زمین خارج شوند(هنوز ثابت نشده)و معتقدین به یوفو فعلا منتظرباشند تاصبح دولتشان بدمد
هیچکسی منکر یوفوها نیست و قطعا وجود دارن.کسانیکه میگن یوفوهاوجودندارن.یااینکه ماانسانهاتواین جهان تنهاهستیم بی شک ازاین عالم بی انتهااطلاعات ندارد.بازهم خداعالمه که این عکس مربوط به یوفوهاست یاسازنده دست بشر؟چون هرکاری ازاین آمریکایی ها بگی برمیاد.بیخودبیجهت نیست که میگن ابرقدرته.نتنهادرامورنظامی توهمه امورازنظامی بگیرتاصنعتی اقتصادی و،،،،،،،توجهان حرف اولومیزنه
ولی خدا همه مریضا رو شفا بده
از این همه استعداد در سرکار گذاشتن 23 میلیون کاربر
ولی اینکه چه شیء هست خدا داند و بس...