به اون ناشناس ساعت17:55
شما لنگیا در حالی چهار تا از الهلال خوردی که یک دو بازیکنتون نبودن ودر حالی که نیمکتتون پر و پیمان بود ولی استقلال شش بازیکن اصلی که خط هافبک کامل از دور خارج شده بود و با مصدومیت فرشید باقری دیگه خط دفاع هم نداشتیم
ما که دو سه تا بازیکن مهرایمونو نداشتیم 4 تا خوردیم شما با تمام قواتون 6 تا خوردین بازم خوشم میاد روتون میشه حرف بزنین عجبا
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
تیم استقلال با این وضع باید از لیست خط بخوره آخه هم از یه تیم عربی 6تا گل خورده هم از پرسپولیس و دوباره 4تا از پرسپولیس.
اینو هم یادون نره پرسپولیس در حالی 4تا گل خورد از الهلال که بازیکن های نداشت ، اما شما استقلالی ها در حالی 6تا گل خوردید و4 تا از پرسپولیس که بازیکن های اصلیتون تو میدون بودند.
باشه نمیخوریم ولی شما از العین بازم شیش تا بخورین نوش جونتون شیشصوریان که شیش تا خورد 6فر هم که اسمش روشه شیشفر شما رودگولیدم که بیارید بازم شیشگولید میشید خخخخ
شما لنگیا در حالی چهار تا از الهلال خوردی که یک دو بازیکنتون نبودن ودر حالی که نیمکتتون پر و پیمان بود ولی استقلال شش بازیکن اصلی که خط هافبک کامل از دور خارج شده بود و با مصدومیت فرشید باقری دیگه خط دفاع هم نداشتیم
دم هواداران واقعی استقلال گرم .
زنده باد استقلال و استقلالی.
دلم میخاد شوفر یه تیم بسازه که ارزش رقابت داشته باشه
اینو هم یادون نره پرسپولیس در حالی 4تا گل خورد از الهلال که بازیکن های نداشت ، اما شما استقلالی ها در حالی 6تا گل خوردید و4 تا از پرسپولیس که بازیکن های اصلیتون تو میدون بودند.