نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۷ تير ۱۳۹۸
افغانیا تو ایران چرا خدمت سربازی نمیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۸
چرا افغانیها تو ایران خدمت سربازی نمیرن؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۰:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
ما باید مهاجرین افغان شیعه رو پناه بدیم. اونها در شرایط فعلی جانشون در خطر است. رضایت اهل بیت علیهم السلام از هر اقدامی بالاتره. ضمن اینکه مهاجرین دارند کارهای سخت ما رو می کنند کارهایی که خودمون کمتر زیر بارش میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنظرم برادران افغان باید در کشور ما بمانند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
من تابع نظر حضرت اقا هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بهتره بيشتر مراقب باشيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
حکمت ۱۰۶ از کتاب نهج البلاغه:
مردم برای اصلاح دنیا چیزی از دین را ترک نمی‌گویند، جز آن که خدا آنان را به چیزی زیانبارتر دچار خواهد ساخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
منفی دهندگان چقدر نادان هستند که به روایت نیز منفی میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
همانطور که رزق و روزی ما در دست اجنبی نبود در دست مهاجر هم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
الحجرات
إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ
ﺟﺰ ﺍﻳﻦ ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﺩﺭﻧﺪ ; ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ [ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﻧﺰﺍﻉ ﻫﺎ ﻭ ﺍﺧﺘﻠﺎﻓﺎﺕ ]ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺮﺍﺩﺭﺍﻧﺘﺎﻥ ﺻﻠﺢ ﻭ ﺁﺷﺘﻲ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭ ﻛﻨﻴﺪ ، ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﻭﺍ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ ﻛﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺣﻤﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﻴﺮﻳﺪ .(١٠)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بهرحال این حرفها جای پاسخگویی دولت در زمان برجامو نمیگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
شرایط منطقه و جهان اقتضا میکنه مسئولین به فکر وحدت جامعه اسلامی باشند. هرجا سخن اختلاف انگیزی زده بشه رسانه های دشمن با آب و تاب بهش میپردازند و تحلیل میکنند. اگه مسئولین دنبال منافع ملی هستند باید کاری کنند که از ظرفیت عظیم ملتهای منطقه علیه منافع نامشروع دشمن مشترکمون یعنی امریکا استفاده بشه. نباید با سخنان نسنجیده و تفرقه انگیز آب تو آسیاب دشمن بریزند.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۱:۰۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
افغانی ها برادران ما ایرانیان هستن من که خیلی دوستشون دارم تازه افغانستان 200 ساله که از ایران جدا شده و نژاد شون هم مثل ما اریایه _چرا فرق میزارین ما که نژاد پرست نیستیم مثل صهیونیستا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
خطبه ۱۶۰ از کتاب نهج البلاغه:
اگر در ما نباشد جز آنکه آنچه را خدا و پیامبرش دشمن می‌دارند، دوست بداریم، یا آنچه را خدا و پیامبرش کوچک شمارند، بزرگ بداریم، برای نشان دادن دشمنی ما با خدا، و سرپیچی از فرمان‌های او کافی بود.
Germany
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
دسته ای ازنظرات ایرانی ها اینجا متاسفانه بدور ازانصاف و برادری هستش.ام الفساد امریکای قلدره که داره منابع زیرزمینی افغانستان رو غارت میکنه و درفعالیت های اقتصادی ایران غیر قانونی کارشکنی میکنه. لعنت به اروپایی ها که معادن افغانستان رو غارت میکنن و تو افغانستان جنگ راه انداخته اند. هیچ هزینه ای رودر مورد تعهدات بین المللی که امضاء کرده اند انجام نمیدن و از زیرتعهداتشون فرار میکنن،نه مبادلات بانکی رو انجام میدن نه تحریم های ظالمانه رو برمیدارند. با توجه به سابقه تاریخی مذهبی ،فرهنگی عمیق ایرانی ها و افغانی ها برای تحکیم اتحاد و همبستگی صمیمانه لازمه دولت محترم با حکومت افغانستان برنامه های همکاری مشترک اقتصادی و بازارهای تجاری در مرزهای ایران و افغانستان تنظیم بفرمایند.یعنی برنامه های سازنده تجاری داشته باشند تا از وجود برادران و خواهران افغانی در فعالیت های مفید اقتصادی مناطق مرزی شرقی مابین ایران و افغانستان به بهترین شکل استفاده بشه. دولت افغانستان متعهد بشه که جلو ورود مواد مخدر به ایران رو بگیره. در فعالیت های اقتصادی مرزی با ایران همکاری های دوجانبه رو داشته باشه. درصدد باشه که نیروهای امریکایی از افغانستان خارج بشن. با نیروهای نظامی ایران در برقراری امنیت منطقه همکاری فعال داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
از قدیم گفتن مهمون حبیب خداست و روزیش رو با خودش میاره.
بچه که بودم با رفتن مهمان خونه چقدر سوت و کور و دلگیر می‌شد.