من عاشق ایرانم قبلا عاشق کره بودم و میمردم برای کل کره ای ها ولی کلی تحقیق کردم و فهمیدم که سخت در اشتباه بودم بله درسته متمدن ترین خودمونیم و من افتخار می کنم به ایرانی بودن
هر چی فکر می کنم و مقایسه می کنم کشور متمدن ما از همه جای دنیا بهتره شاید کره ایا فرهنگشون بالا باشه اما به هر حال پوست خوک میخورن و آمریکایی ها بنظرم به درد لای جرزم نمیخورن کلا اروپایی ها یه مشت استعمار گرن و درسته که الان ابر قدرتن ولی هر چی ثروت دارن نتیجه استعماره و این ثروت ها در واقع حق مردمان دیگه هست
و بنظرم ایرانیا حقشونه که بین مردم دنیا عزیز باشن اون موقع که هیچ کشوری هیچی نداشت ایران مهد تمدن بود در زمان هخامنشیان ایران بهترین جایگاه رو داشت و خواهشا انقدر وطن فروش نباشید کله پاچه از یک حیوون حلال گوشت هست که ما میخوریم درسته که چندشه ولی حداقل مث خوک نیست.
به هر حال من وطنم رو بی نهایت دوس دارم و بنظرم بهترین خودمونیم.
هر چی فکر می کنم و مقایسه می کنم کشور متمدن ما از همه جای دنیا بهتره شاید کره ایا فرهنگشون بالا باشه اما به هر حال پوست خوک میخورن و آمریکایی ها بنظرم به درد لای جرزم نمیخورن کلا اروپایی ها یه مشت استعمار گرن و درسته که الان ابر قدرتن ولی هر چی ثروت دارن نتیجه استعماره و این ثروت ها در واقع حق مردمان دیگه هست
و بنظرم ایرانیا حقشونه که بین مردم دنیا عزیز باشن اون موقع که هیچ کشوری هیچی نداشت ایران مهد تمدن بود در زمان هخامنشیان ایران بهترین جایگاه رو داشت و خواهشا انقدر وطن فروش نباشید کله پاچه از یک حیوون حلال گوشت هست که ما میخوریم درسته که چندشه ولی حداقل مث خوک نیست.
به هر حال من وطنم رو بی نهایت دوس دارم و بنظرم بهترین خودمونیم.
از بین این غذاها سونده و پوست خوک غذاهای کره ای هست بقیه چینیه که باز بین خود چینی ها هم خیلی ها نمیخورن . درضمن فکر می کنین کله پاچه خوردن ما خیلی عجیب نیست ؟ ما نه تنها پوست بلکه زبون و پاچه و چشم و مغز یه حیوون رو هم می خوریم . فکر نکنیم که خیلی خاصیم . درضمن بسته به فرهنگ یه غذا میتونه کثیف و چندش یا خیلی هم خوش مزه باشه .
و بنظرم ایرانیا حقشونه که بین مردم دنیا عزیز باشن اون موقع که هیچ کشوری هیچی نداشت ایران مهد تمدن بود در زمان هخامنشیان ایران بهترین جایگاه رو داشت و خواهشا انقدر وطن فروش نباشید کله پاچه از یک حیوون حلال گوشت هست که ما میخوریم درسته که چندشه ولی حداقل مث خوک نیست.
به هر حال من وطنم رو بی نهایت دوس دارم و بنظرم بهترین خودمونیم.
و بنظرم ایرانیا حقشونه که بین مردم دنیا عزیز باشن اون موقع که هیچ کشوری هیچی نداشت ایران مهد تمدن بود در زمان هخامنشیان ایران بهترین جایگاه رو داشت و خواهشا انقدر وطن فروش نباشید کله پاچه از یک حیوون حلال گوشت هست که ما میخوریم درسته که چندشه ولی حداقل مث خوک نیست.
به هر حال من وطنم رو بی نهایت دوس دارم و بنظرم بهترین خودمونیم.