تمسک جستن به دیگری کفر است نه اینکه ائمه را که والاترین مقامات روی زمین هستند را واسطه کرد که البته دعای ائمه برای ما سریع الاجب تر استاز دعای خودمان برای خودمان
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
سلام من دعای توسل رو تو رختخواب حالت دراز کش میخونم آیا مشکل داره
خدایی که از رگ گردن به من نزدیکتر است خدایی که خالق من است و خواستن از واسطه شرک است برای خدا