اینا دیگه دارن اعصاب آدمو میریزن به هم دیگه تا چه حد آخه؟؟؟
چقدر بی شخصیت هستند اندازه سر سوزن شعور ندارن :-(
ردیف اول از سمت چپ اولین نفر فوق العادست
خخخخ
به نظر من مقصر اصلی خودشون هستند چون تا الان فکر کنم همه بخصوص افرادی اطلاعات شخصی اون براشون مهمه بدونم نرم افزارهایی مثل وایبر امنیت کافی رو نداره و این یعنی هر لحظه اطلاع شما در خطر سرقت است .امیدوارم مردم و بخصوص اشخاص خاص اهمیت این موضوع رو بیش از پیش درک کنند و از نرم افزارهایی با این سبک استفاده نکنند
بدست آوردن وایبر افراد با استفاده از شماره تلفن و همچنین هویت فرد با استفاده از شماره تلفن که کاری نداره!کافیه با یه نرم افزار شماره های مختلف رو توی مخاطبین تلفن هوشمند ذخیره کرد سپس از طریق وایبر یا برنامه های نظیر اون هویت شخص و عکس پروفایل بدست میاد.
به نظر من مقصر اصلی خود این افراد هستند. حتما باید اطلاعات ما همه جا پخش بشه تا بفهمییم نرم افزاری که ازش استفاده میکنیم از امنیت کامل برخوردار نیست!!!
مينا
۱۴:۲۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
كارشون كه صددرصد اشتباهه
اما من نميدونم اين شماره ها به چه درد مردم مي خورن؟
مردم اينقد سرگرم بدبختياشون هستن كه وقت تماس و حروم كردن شارژ براي يه مشت جوون ندارن.
برو بابا
اينا هم آدم ديگه. يكي كارگره يكي بازيگر.
اطلاعات شما شاید به درد کسی نخوره ولی اطلاعات و شماره تلفن خواننده و بازیگر و افراد مشهور و معرف چرا به درد میخوره... حریم خصوصی افراد مهم نقض میشه
امین
۱۳:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۳
با سلام
نقض حریم خصوصی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد حریم ما مردم ایران عمومیه که اپراتورهای تلفن همراه شماره کل مردم رو فروختن و راه به راه اس ام اس های تبلیغاتی از طرف شرکت ها و غیره واسه مردم میاد . اینا چیه اون وقت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم این نظر رو نشون بدین
چقدر بی شخصیت هستند اندازه سر سوزن شعور ندارن :-(
ردیف اول از سمت چپ اولین نفر فوق العادست
خخخخ
اما من نميدونم اين شماره ها به چه درد مردم مي خورن؟
مردم اينقد سرگرم بدبختياشون هستن كه وقت تماس و حروم كردن شارژ براي يه مشت جوون ندارن.
برو بابا
اينا هم آدم ديگه. يكي كارگره يكي بازيگر.
نقض حریم خصوصی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بعد حریم ما مردم ایران عمومیه که اپراتورهای تلفن همراه شماره کل مردم رو فروختن و راه به راه اس ام اس های تبلیغاتی از طرف شرکت ها و غیره واسه مردم میاد . اینا چیه اون وقت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم این نظر رو نشون بدین