سلام.من 25 سالمه حدود 1 ماهه که دچار تنگی نفس شدم.هیچ علایم دردی وجود نداره در ناحیه قفسه سینم ارتباطی هم به فعالیت بدنی نداره.چون در مواقع استراحت هم برام پیش میاد.شبها راحت میخوابم اما در طول روز از هر چند بار نفس کشیدن باید یه نفس عمیق بکشم که احساس خوبی داشته باشم.دکتر نرفتم چون بعضی روزها خوبم و وقتی بهش فر میکنم سخت نفس میکشمومیخواستم بدونم این نشانه چه مشکلی میتونه باشه؟ممنون
سلام پسرم یک سالو سه ماهشه دکتر اکوی قلب کرده و میگه دوتا از سوراخهای قلبش بازه و یه کانون اکوژن توی قلبش هست که البته بی خطره یه رگ فرعی داره و دهلیز راستش بزرگتره. البته پسرمم هم وزنش خوبه کبودی نداره و پر جنب وجوشه. میخاستم بپرسم نظر شما چیه چون واقعا از نگرانی و ناراحتی شب و روز ندارم . خاهشا جوابمو بدید
با سلام من16سالمه از هفت ماه پیش دچار تنگی نفس تپش قلب فشار شدید روی قفسه سینم.واصلا ربطی به استرس نداره چون اغلب در مواقع استراحت اینجوریم.یه بار به خاطر درد شدید قلبم توی خیابون وتنگی نفس افتادم و متوجه ههیچی نشدم اما به پزشک مراجعه نکردم چیکار کنم
سلام خانومی24 ساله هستم که 8سال پیش بدلیل سوراخی که از مادرزادی در قلبم بوده جراحی شدم. الان یکساله که ازدواج کردم و گاهی وقتا احساس تپش قلب دارم که به دکتر مراجعه کردم دارو داد خوب شدم اما بعد چند ماه دوباره تپش دارم و گاهی درد چند ثانیه ای. میخواستم بپرسم باید چیکار کنم و اگه باردار بشم برام خطرناکه و ممکنه بچه ام دچار این مشکل بشه یا نه ؟ ممنونم
باعرض سلام مدتی در سمت چپم احساس درد میکنم وگاهی این درد به زیر بغلم کشیده میشود.البته این درد همیشگی نیست ممکنه در طول روز یه بار یا دو بار اتفاق بیفته و یا حتی اتفاق نیفته وهمچنین موقع بالا رفتن از پله ها نفس کم میارم.آیا لازم به متخصص قلب مراجعه کنم؟
سلام من یک ماهی است که به تشخیص پزشکم آنزیو گرافی انجام دادم و به دلیل گرفتگی رگهای قلبم از استنت استفاده کردم اما گاهی وقتها به محض راه رفتن درد شدیدی در قفسه چپ سینه ام احساس می کنم و بی حال میشم به طوری که اطرافیانم دچار نگرانی می شوند لطفا راهنماییم کنید با تشکر از اطلاعات جامع و کامل شما.
با سلام دختری 25 ساله هستم روزی 5 میلی پردنیزولون مصرف میکنم که بعد از عمل پیوندم دچار تپش قلب میشوم و گاهی اوقات تنگی نفس و گر گرفتگی دارم اکو قلب انجام دادم مشکلی نبود قرص پرپرانول روزی 20 میلی مصرف میکنم که برای 2 ساعت مفید هست بعد دوباره تپش قلب دارم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
با سلام و عرض خسته نباشید . دو بار عمل قلب انجام داده ام و فورسنت گذاشته ام مدتی است هم تنگی نفس دارم و گاها از ناحیه کف دستها و انگشتانم برنگ سیاه تغییر رنگ پیدا میکند و ضمنا رنگ خونم بسیار تیره رنگ اس لطفا در صورت امکان مرا راهنمائی فرمائید . جهت اطلاع تحت نظر پزشک هم هستم و دارو مصرف میکنم .. باتشکر از شما
حدود چند ماه است در روزهای زیادی احساس درد از ناحیه چپ قفسه سینه دارم و گاهی این دردها به زیر بغلم نیز کشده میشود. البته ناگفته نماند برحسب عادت خوابیدن بنده به روی شکم میخوابم و شبهایی که دستم زیر قلبم قرار میگیرد درد بیشتری دارم. در ضمن هیچ مشکلی هم از نظر تنفس ندارم و روال طبیعی دارد. ولی درد را دارم. میخواستم بدانم مشکل از قلبم هست یا ماهیچه های قلب
با سلام آقای مجرد و 31 ساله ای هستم که چندی قبل به دلیل گرفتگی یکی از رگها به تشخیص پزشکم از استنت دارویی استفاده می کنم لطفا در مورد آینده و بایدها و نبایدها در زندگی آینده ام توضیحاتی بفرمایید