نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین مهری
۱۴:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
ثبت نام پزشک سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام چطوری باید ثبت نام کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی کشتکار
۱۹:۲۹ ۲۷ دی ۱۴۰۰
میخوام از پزشک خانواده ای که برای من تعینشده مطلع شوم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۲۰ ۰۳ دی ۱۴۰۰
باسلام‌چطورمیتونم‌ثبت‌نام‌کنم چراسیستم‌برایثبت‌نام‌دسترسی‌نمیده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا ورامینی
۱۷:۴۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام
هنوز میتوانیم ثبت نام کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۰:۲۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
سایت برای ثبت نام شیراز باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
سلام, واقعا سایتش کو؟؟ نکنه بسته شده, الان تکلیف ماها ک ثبت نام نکردیم چیه؟؟
United States of America
کیوان
۱۸:۳۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
باسلام خدمت شما.
سایت ثبت نامتون پیدا نکر دم.
United States of America
کیوان
۱۸:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
نيك بيان
۱۲:۵۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشيد ، خدمت شما . سايت ثبت نام بسته است و باز نمي شود . چكار بايد كرد
Iran (Islamic Republic of)
احمدبچاری
۰۹:۲۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۱
با سلام وخسته نباشید بنده در سامانه ثبت نام کردم ولی کدپیگیری وانتخاب پزشک به من داده نشد ممنون میشم منو راهنمایی کنید از استان هرمزگان (بندرعباس) هستم
Iran (Islamic Republic of)
اكبر
۲۲:۱۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۱
جرابقيه اعضاي خانواد ثبت نام نميشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم حمیدی
۱۶:۱۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
سلام با تشکر از زحمات شما . ثب نام انجام داده ام ولی شماره ی پیگیری ندارم چه باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
سايه
۰۰:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
سلام چرا وقتي ما وارد سامانه شديم محل تولد رو براي سرپرست خانواده قرمز كرد يعني مورد قبول سيستم نبود
Iran (Islamic Republic of)
علی زارع زاده خیبری
۱۷:۱۱ ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
باسلام وعرض خسته نباشید من در سایت ثبت نام کردم اما شماره پیگیری به من داده نشد وهمچنین سامانه انتخاب پزشک هم فعال نبود بفرمائید من باید چکار کنم متشکرم
۱۲۳