نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شریف
۲۲:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سلام روند جذب نیروهای شرکتی ملی تدارک از کی اغاز میشود
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۴۹ ۲۸ تير ۱۳۹۲
وضیعت مانیروهای شرکتی هنوز نامشخصه با 8سال سابقه خدمت دربانک ملی هنوزم شرکتی هستم .شمارا به جدتون قسم یکاری برای ما انجام بدین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۱ تير ۱۳۹۱
لطفا دوباره موضوع وضعیت نیروهای شرکتی را در گفتگوی ویژه خبری پیگیری کنید. من نیروی شرکت ملی خدماتی تدارک هستم که این شرکت نیروهای خدماتی بانک ملی ایران را تامین میکند و تا به حال هیچ اقدامی جهت قراردادی کردن ما انجام نداده و به راحتی و بدون هیچ نگرانی قرار داد ما را به صورت شرکتی ثبت می کنند و به نظر می رسد که قصد دارند این موضوع را تا پایان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد ادامه دهند تا به قول معروف اب ها از آسیاب بیافتد تو را به خدا هر چه زودتر این موضوع را پیگیری کنید.
۱۲۳۴