در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:
۳۰ درصد برق کشور در بورس انرژی معامله شد؛ هدفگذاری برای رسیدن به ۶۰ درصد
مدیرعامل بورس انرژی ایران با اشاره به نقش پررنگ این بورس در معاملات برق کشور اعلام کرد: در سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ حدود ۳۰ درصد از برق معاملهشده...