بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون در بیرجند ۲۵۴ نفر، طبس ۱۵۴ نفر، قاین ۷۸ نفر، زیرکوه ۴۶ نفر، سرایان ۴۹ نفر، فردوس ۳۰ نفر، بشرویه ۱۹ نفر، درمیان ۹۴ نفر، سربیشه ۸ نفر، نهبندان ۳۸ نفر و خوسف ۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند.
او افزود: تا امروز شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان با شناسایی ۲۱ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۷۵ نفر رسیده است.
بیشتر بخوانید: شناسایی ۱۶ مورد جدید ابتلاء به کرونا در خراسان جنوبی
مهدی زاده بیان کرد: امروز ۱۵ مورد جدید در بیرجند، شهرستانهای فردوس و قاین هر کدام دو مورد و شهرستانهای نهبندان و سرایان هرکدام یک مورد جدید شناسایی شد.
انتهای پیام/ ی